Det är lördag, vilken typ av godisråtta är du?

Chips, godis, glass ?

Lördag är det ju bara en gång i veckan, någonting
får man väl ändå unna ssig denna dag.
Däremot kan det bli svårt, finns så sjukt mycket
olika sorters "godis" nu för tiden, vad äter man helst?



Personligen så älskar jag nötter,
älskar att dippa morötter och gurka och
även blad det där onyttiga så finns det
ju saker som är hemskt svåra att motstå
ibland, som chips och smågodis!
Och vem överlever en sommar utan glass?
Inte jag iallafall, får se hur det går med
årets bikinikropp, kanske får sola och bada
i vassen i år igen !


Vad är ditt favorit godis på lördagskvällen?


Kommentarer
Postat av: Mimii

Hehe jaa de är nog jag då (som kan leva utan glass) kan vara gott ibland men inte något jag suktar efter, däremot är jag en riktig godisrotta ! ;)



Btw, du är skit heet ! <3

2010-05-23 @ 00:38:46
URL: http://mimiihagstedt.blogg.se/
Postat av: Martina

Åh, vi får ha en liten godiskväll gumman!



DU är het om någon !! <3

LOVE !

2010-05-23 @ 02:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0