Det blir en promenad hem till världens bästa!

Linn Andersson

är den vän som jag kännt längst utav
alla i min närhet, vi har hundratals och inte tusentals
delade minnen när det handlar om allt från lek och bus på
fikarums golvet i fiskaffärn eller när vi satt och ritade i din
skolbänk hemma hos dig.
Åh, det finns verkligen tusentals underbara minnen, och dessa
två var från tiden då vi inte börjat skolan ännu! (.. vilket jag hoppas ni förstod!?)
Du står mig jätte nära gumman, igår, idag, imorgon och föralltid!
Jag släpper inte taget om dig vad som än händer,
jag älskar dig !

Nu ska jag promenera hem till denna tjej för att hitta på någonting,
tjejsnack och en lugn stund, jo men alltid hittar vi på något! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0