En dag hemma på Solbacken !

Nej men jag är verkligen på hemmafixar humör idag,
och eftersom mormor och morfar kom hem igår kväll
så kände jag att det var ett perfekt läga att ägna dagen
åt dem.

Massa fint att fixa i trädgården, ska designa om deras vattenfall och
alla växter kring detta. Gräver ner en simpel liten damm (enbart för att dom
hade den ståendes i förrådet, och varför inte ha en tredje
damm på gården liksom?)

Ska plantera en massa Iris och stråväxter kring detta, kan nog bli ett fin fågelbad!

Nu ska jag köra upp till Strödja för att köpa tomat- och gurkplantor
till mitt fina lilla växthus.


Kommentarer
Postat av: Liiv

vill också ha en trädgård att gör afint i :D

2010-05-18 @ 14:55:43
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0