Ena dagen så positivt inställd, andra dagen låter det som om man bara är förjävlig i dina ögon !

Jag gillar inte människor som gör en eller flera bra saker för att få sin vilja igenom och när det passar dem, sen när en annan vill ha något bra så duger det inte alls ! Varför ska allt fungera och vara bra för alla er andra medans jag är den som slits emellan och inte alls har det bra?

Jag orkar inte anpassa mig längre, men ändå gör jag det. Jag är väl så jävla dum som inte tror att ni kan vara så falska som ni sen visar er vara.







HELVETE !

Kommentarer
Postat av: Linn

hej, får man fråga vem och vad du syftar på?

2010-05-09 @ 18:05:49
URL: http://linniiandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0