Enkelt och sammanfattande !

Har varit upptagen med det ena och det andra dom senaste dagarna så bloggen har hamnat lite vid sidan av.
I torsdags efter jobbet så åkte jag in till Uppsala för att träffa vänner och spenderade natten där,
på fredagsmorgonen så åkte jag hem (åkte inne i Uppsala, stan helt ensam för första gången, enbart roligt), tog mig hem till Linn för att ixa och dona inför skivan.
Vi tog oss till Älmsta för att först hämta ut mitt körkort och sen blev det bussen in till stan, middag med alla familjer och en fest efter det.

Men nu är jag iallafall hemma, har precis fixat mig och vi ska iväg på middag hemma hos familjen Lundell, ett mer detaljerat inlägg kommer senare ikväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0