Erika - Småpojkar - Hobbe - Grynnan - Norrtälje

Ja herregud, det är en dag i Grisslehamn det,
eller en kväll snarare.

Åkte hem till Erika och plockade upp henne,
vi åkte väl ett och annat varv i byn innan vi
kom på något vettigt att göra.  Vi stannade på parkeringen
vid Björnbergen, där vi hade sådan tur att ett par killar
spelade fotboll! Ja! Tänkte vi och funderade på  om vi skulle söka kontakt,
men dom såg ut att vara i 15 års åldern så då blev det tveksamt,
men dom hejade och vinkde flera gånger, så vi ville ju ändå försöka.
Men när vi sen insåg att dom började gräva i sanden och göra något
som såg ut som ett sandslott så backade vi rejält.
Vi skjutade ut Andres till Kvarnsand för att hämta Johans bil och efter
det så åkte vi för att möta upp Hobbe och sedan blev det till att vara med han.

Tills dess att jag skulle skjutsa hem farmor, farbror och Maggan

När jag kom tillbaka så åkte vi ner till Grynnan, pratade med lite folk och 
jag och Hobbe gick ut så jag fick "övningsköra" hans bil
Då vi skulle dra därifrån fick jag köra (Hobbes bil!), och vi fick även sällskap av Daniel 
som ville in till Norrtälje. Blev några raggarvarv och sedan fick Erika köra som tog oss hem.

03.52 var klockan när jag gick i sängen, lite för sent när man ska jobba dagen efter kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0