God morgon, god middag, god kväll? Nej god natt kanske?

Nu har jag precis kommit hem från familjen Lundell,
en fruktansvärt trevlig middagsbjudning och otroligt god mat.
Hoppas vi ses snart igen, diskussioner hit och dit, inte en
tråkig stund tillsammans med dessa människor.

Kom på att jag i senaste inlägget skrev att jag skulle uppdatera
mera om vad som hänt i helgen. Men tänkte precis igenom det
där och insåg att det inte finns så mycket mer att säga.
Detaljer är ändå inget viktigt, ni vet ju hur mina dagar sett ut och
det får räcka.
Nu ska jag lägga mig i sängen, drömma lite sött
och imorgon ska jag vakna pigg och bloggsugen för att sedan
börja om lite på nytt och fylla bloggen med en massa fina inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0