Översminkade tjejer, lekfulla barn eller prydliga damer !

En dag i huvudstaden kan erbjuda mycket för ögonen,
att bara sitta på en bänk och titta på folk kan innebära
en väldig massa roliga upptäckter.
Tänk vad olika människor är, tänk hur olika smak och
stil vi har och vad rätt och fel allt är?
Man kan lära sig så mycket av att bara se på människor,
man kan få så många nya ideér och fantasier om hur
världen och vardagen egentligen är och ser ut.

Har tillbringat dagen i Stockholm med min underbara
vän Linn Andersson. Blev många vändor i en massa
olika butiker, fram och tillbaka, upp och ner.
Vi åkte nämnligen in idag för att leta kläder till hennes
studentskiva på fredag, dessutom skulle hon fixa
sina naglar på salongen.
Det tog lång tid innan vi bestämt oss för vilka kläder/stilar 
vi skulle ha till fredagen, men till slut så kom vi på det,
Linn kommer vara Rockabilly och vad jag blir återstår att
se, ni kommer förhoppningsvis att se mig på bilder!
Temat är ju ändå "extremt", så varför inte satsa ordentligt?

Haft en underbar dag med min tjej, och önskar vi
får många dagar tillsammans framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0