Helt upp åt väggarna lycklig !

Förlåt för att ni inte fick någon uppdatering igår,
men som ni kanske förstår så hade jag mycket
roligare saker för mig än att sitta vid en dator.
Första dagen med ett körkort i handen var helt
underbar, jag åkte omkring en stund med Felix
och sedan åkte jag till Häverödal för att överraska
farmor som minst sagt blev glad!
På kvällen fick jag och systern ideén om att åka
in till Norrtälje och hälsa på brorsan, vi stannade
till på Coop för att köpa med oss fika och sedan
var vi hemma hos honom och pratade om lite allt
möjligt, mest båtar.

Blir imponerad av honom då han är så duktig på
det han gör. Han är finsnickare och jobbar nu ute
på Rosättra Båtvarv där han bygger segelbåtar.
Till sommaren 2011 ska han bygga en båt till oss,
eller han och morfar ska dela på en båt.
En Linjett 33, allt kommer vara perfekt, och skönt
att den blir lite större och mycket fräschare än våran
nuvarande fina Excel. Ja oj, här böt jag visst samtalsämne,
men jag hoppas det inte skadar!


Kort och gott, dagen var helt underbar, och denna lycka är obeskrivlig!

Fy fan vad jag är bra, riktigt jävla bäst!


Kommentarer
Postat av: Mimii

Ja du är bäst bäst bäst bäst !!! <3

2010-05-06 @ 15:12:47
URL: http://mimiilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0