Hur seg får man vara egentligen ?

Öppade bloggen säkert tio gånger
igår kväll då jag tänkte skriva om eftermiddagen,
men nej nej inte orkade huvudet klämma fram
några ord och fingarna strejkade dom också.

Så får dra en slutsats om gårdagen nu,
vi simmade ett par km, åkte till donken (jag tog bara en kaffe),
och sedan begav vi oss hem för att vila. Jag var inte
alls hungrig så jag glömde bort det där med att
äta middag, får ta en rejäl lunch idag istället.

Jag bestämde mig för att verkligen ta tag i detta nu,
och den här gången ska jag inte bara säga det..
jag ska göra det också ! 20 kg ska bort från min
vackra kropp, den ska bli finare än finast !




Jay Kay - Princess


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0