Långpromenad, lyxig lunch och en liten trip till farmor!

Så såg min onsdag ut, allt pga den smärta jag fick under natten, 
orkade med utgången alls, blev så otaggadav smärtan.
Vi får ta det en annan dag, i helgen kanske?

Jag började dagen med en lånpromenad runt Ekbacken,
och efter det så kom jag hem till en lyxig och energirik lunch.
Åkte sedan till Häverödal för att hjälpa farmor i trädgården,
klippa ner massa rosor och gammalt skit som blir under vintern.
Stannade några minuter hos farfar, satt där och stirrade på hans 
namn inristat i stenen. Fick en hel del minnen från tiden då han var
med oss, och det var nog det bästa jag gjort under dagen.
Det var som om farfar ville mig något, jag fick sådan kraft efter
att ha suttit där, jag blev så glad och fick sån energi.

Kommentarer
Postat av: Phillipaida

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP

2011-03-29 @ 16:57:54
URL: http://phillipaida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0