Nymålade naglar.. och en krossad tand!

Öppna inte nagellacken med tänderna är ni snälla, jag vill för er skull att ni inte ska råka ut för samma händelse som jag! Jag har alltid skött mina tänder och dom är hur starka som helst, men tydligen kunde någonting gå fel ändå. Jag målade naglarna och skulle avsluta med ett toplack, men flask fan gick inte att öppna och lättast var ju att försöka hålla i lacket med tänderna och sedan vrida upp lacket, vem har inte gjort det förut liksom? Men det var inte det som hände idag utan jag kände hur det knakade till och slet fram lacket då jag hoppades på att det var lite plast som släppte, men sådan tur hade jag inte idag tyvärr. Korken till flaskan var visserligen trasig och där fanns riktigt snygga märken efter mina tänder, men biten jag hade i munnen var inte plast utan en del av min tand. Som tur var ingen stor del eller en tand i fram, men ändå.. nu är det alldeless vasst i munnen och så fruktansvärt obehagligt. Skulle vilja slipa ner det men man kan ju inte åka till tandläkaren frivilligt, får vänta ett par dagar och se hur det känns!

Fråga pappa eller någon annan stark istället för att använda tänderna, det är så jävla dumt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0