Regn regn och åter regn!

Man kanske inte ska klaga nu när vi haft en vecka
med strålande sol och värme, gräsmattorna måste
väl ändå behöva det här!
Ändå blir man ju besviken när det bara öser ner från
himlen, allt blir kallt och blött! Affärerna går inte runt
och det är så många som blir deprimerade!

Man kan se det som en fördel, iallafall för mig, som
legat hemma småsjuk nu ett tag. Nu har man tid att ligga
still och ta det lugnt inomhus, utan massa måsten ute i trädgården.
Jag funderar helt ärligt på att åka och köpa något gott
till kvällen och bara mysa ner mig i soffan och sängen här hemma.

Vad sägs om pistagenötter, morotsdipp och en stor kopp te?

Ett tips, jag lyssnar igenom massa gamla låtar, och då menar jag
verkligen gamla, så som 60- och 70-tals låtar!
Det är lite glädje höjande faktiskt, tänk vad söta dom var på den tiden,
"My boy lollipop.." ♥


Vi får se vad som händer senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0