Regnet öser ner, men Martina blir inte olycklig för det !

Hur mysigt är det inte att vakna ändå och känna att man faktiskt får stanna kvar i sängen en liten stund till? Undebart! Nu ska jag gå ut på gården med mitt stora paraply (om det inte slutat regna för sekunden, låter nästan så..)  och kolla så att allt är rätt, ska se om rabbaterna mår bra och ska gå bort till mitt underbara växthus för att vattna och fixa lite! Blev lite glad igår när jag såg att min sallad börjat gro, även rädisorna är på god väg! Vilken tönt jag verkar nu när jag pratar om odlingarna igen, men jag ber om ursäkt, för det är faktisk
jävligt kul att se något utvecklas och sen i sommar blir det underbart med egna grönsaker, det vill jag lova.

Ska ta med Rocky ut och leka lite, åh ni skulle sett honom igår när jag kom hem. Han känner igen alla bilar på gården, så när jag åkte upp för backen så sa morfaratt han hade börjat yla, han nästan skrek och hoppade omkring. När jag kommer upp på bakgården och parkerar, så hör jag honom och går fram till han som står där på baktassarna och studsar (han med krossad led, har egentligen för ont för att stå så men gör det när han blir glad..) Han puttade omkull mig ett par gånger och hoppade verkligen på mig, hur sötfår en hund bli egentligen? Denna är verkligen den bästa, finaste, snällaste, den perfekta hunden i alla lägen! Rocky Balboa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0