TRÖTT ?

Hela gårdagen var seg och allting kändes som om det spelades i slowmotion,
timmarna på jobbet och även eftermiddagen !

La mig på sängen vid sex tiden, tänkte bara se en film och ta det lite lugnt,
men det slutade med att jag vaknade av ett sms klockan åtta.
FAN tänkte jag och att natten nu skulle vara förstörd eftersom jag inte brukar kunna
somna om. Men fel hade jag, jag klädde av mig och kröp ner i sängen på riktigt,
somnade efter tio minuter och sedan sov jag tills väckar klockan ringde klockan tio
imorse. Det betyder att jag har sovit sexton timmar i natt, det är helt sjukt för att
vara jag !

Nu sitter jag på jobbet och fryser, men är ovanligt pigg för att vara sjuk !

(motsäger mina egna ord, jag vet men det förklarar olika tillfällen ju)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0