Veckans planer !

Måndag: Ska försöka ta mig ur sängen alldeless snart och sedan ska jag bege mig ut för att se vilket väder det är, ta en lång promenad och ge dagen en bra start. Ikväll åker jag och syster över till kusinerna som fyller år, vi skulle överraska så bara till att hoppas nu att dom inte läser min blogg!

Tisdag:
Måste börja med träningen, så åker in för att simma och sola, hoppas på bättre omständigheter denna gång och att jag kan få simma mina tre km utan att man har något som hindrar en.

Onsdag:
Gymmet på morgonen, sedan har jag lite funderingar på att åka in till Stockholm för att göra några inköp.

Torsdag:
Simma + sola , annars oplanerad dag !

Fredag:
Oplanerad dag !

Lördag:
Jobb 10-15, sedan beger jag mig upp till Tierp för att träffa Martina och ha en helkväll tillsammans med henne, middag och utgång, och detta blir ett undantag då jag ska dricka alkohol! Jag kanske får med mig Mimmi upp också och det vore verkligen inte fel, bara hoppas att fler vill göra oss sällskap.

Söndag:
Eftersom lördagen består av fest så blir det nog lite senare innan jag kan lämna Tierp, så blir förmodligen där på dagen och sen så blir det en lugn kväll hemma på Solbacken.

+ som vanligt blir det minst en promenad om dagen, förhoppningsvis två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0