Bortskämd med kärlek!

Insåg en sak förut, jag är inte bortskämd med pengar, men VÄLDIGT bortskämd med kärlek! Har fantastiska vänner och en fin familj, till exempelt min pappa som gick upp häromdagen innan jag åkte till jobbet, bara för att koka te och fixa frukost åt mig, och borsta av min bil och starta den så den skulle vara varm och skön tills jag åkte! Så här gör han nästan varje morgon, iallfall varje gång han är hemma, annars går mamma upp! Så fantastiska föräldrar alltså! Dessutom har jag lika underbara vänner, dom finns alltid där precis lika mycket som jag finns här för dom! 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 52 veckor om året!

 - jag älskar er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0