Heldag i Stockholm!

Åkte ifrån Tumba imorse för att åka ut till Vällingby och till Jenny som skulle fixa mitt hår, satte i en ny förlängning och insåg att dom skickat med så pass mycket extra att det räckte till ännu en förlängning senare fram i tiden! Skitsnyggt blev det, och BRA kvalite på håret! Underbar start på dagen!
Vid 14 tiden var vi klara och jag åkte då in till stan för att fördriva tiden några timmar, gick ganska bra måste jag säga, åt lunch och shoppade! Hittade ganska mycket fint, bland annat två par skor, en stickad mysig tröja och några snygga men enkla toppar! Vid 18 tiden kom jag hem till Andreas igen, vi åt middag och nu sitter jag i hans soffa eftér att ha städat hans rum och han ska nu duscha och plugga, jag funderar på att baka något! Blev lite sugen på det!

(Dåligt med bilder ja vet, men jag har tyvärr ingen kamera då min har gått sönder!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0