Hur ska man någonsin kunna bestämma sig?

Spara och köpa Iphone eller köpa en X8 nu? Behöver verkligen en ny då min känns för trött och sliten, den levererar inte alla sms och tar inte heller emot allt! Kanske köpa en billigare mobil och sen spara till kamera och dator istället? Jobbigare om man råkar sumpa en dyr än den billigare? (Ja ifall det nu skulle råka hända..) Men varje gång jag ser någon med Iphone så blir jag sååå suuugen.. ! Vad ska jag göra? Kommer jag någonsin kunna bestämma mig?


Sony Ericsson x8 är inte helt fel ändå!


Kommentarer
Postat av: jessica

X8 är inge bra. Om du ska ha Xperia så fungerar de andra bättre! Ett tips!

2010-11-12 @ 22:33:42
URL: http://jessicamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0