Nyduschat!

Finns det någon skönare känsla än att vara helt nyduschad och ren till 200 procent? Nej jag tror inte det, duscha, springa upp på rummet, droppa handduken och bara gå omkring i underkläder! Sedan få välja sin favoritparfym och klä på sig något skönt plagg, idag blev det ett stort linne och kortare mjukisar!

Ligger just nu på sängen, väntar på att något bra ska börja på tv! Ett problem bara, just nu är det verkligen bara skit på tv, men om ca tio minuter så börjar flera program ja vill se, SAMTIDIGT! Typiskt, men bara att bläddra lite då så sen får man se vad man fastnar för!

 

Jag är hungrig, men för blyg eller feg för att äta något, vet inte om Andreas mamma är hemma eller inte, vågar ändå inte kolla i kylen. Men borde jag? Hatar att jag är så jävla feg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0