Välkommna till min blogg, IGEN!

Har äntligen fått tillbaka min dator och känner nu att det är dags för mig att ramla in i bloggens värld igen! Trots att jag förlorat alla läsare nu så tycker jag att det kan vara kul att börja om nu när jag faktiskt gör någonting om dagarna!

Har hänt så otroligt mycket sedan sist, men ni kanske kommer få veta lite i taget!
- Jag har fått jobb som säljare på Åhléns i Norrtälje!
- Fått en ny bil, kan äntligen röra mig lite som jag vill igen!
- Har träffat en fantastisk kille vid namn Andreas!

Dessa höjdpunker har förändrat mycket i mitt liv vill, med ett leende på läpparna så tar jag mig igenom vardagen!
Hoppas att jag kan få några nya läsare nu, och hoppas att det finns någon som vill följa med och läsa om min vardag!

P U S S  från lilla mig!

Kommentarer
Postat av: Nina Ekwall

vad kul! :D

2010-11-08 @ 19:22:18
URL: http://ninaekwall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0