Världens bäste kille?

Leta kärleken och den kommer fly dig, överge kärleken och den kommer förfölja dig!

Minns verkligen hur denna sommaren var, vi umgicks, som vänner och ingenting mer! Allt var underbart då vi båda sagt att vi inte jagade en relation eller hade några speciella förväntningar och livet bara rullade på så fantastiskt bra! Jag hade verkligen bestämt mig för att aldrig mera söka kärleken! MEN VAD HÄNDER? Jo självklart inser vi båda två att detta är mer än bara vänskap, kärleken växer fram!

Ordspråket som fick mig att inse att jag verkligen älskar denne person över allt annat, han gör mig alltid lycklig, han ställer verkligen upp och utan att skryta så måste jag nog säga att han är den bäste killen i världen!

All kärlek till dig Andreas Thorén!


Påpekar att bilden är flera år gammal, men skrutten va så söt där!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0