Äppelträd!

Vaknade klockan 13.30 idag, vilket är galet och innebär femton timmars sömn.. inte okej!
Har verkligen haft massa olika drömmar i natt, om allt från hästar till romantiska middagar. Har man ett snurrigt liv om drömmarna är otroligt röriga? Isåfall borde väl jag bli orolig snart..!

Gick iallafall upp ur sängen direkt när jag insåg att klockan var så mycket, gick till mormor och morfar för att äta "frukost" sedan gjorde jag morfar och hundarna sällskap ute på gården där vi plockade äpplen till mormor som kokar äppelmos (verkligen världens godaste), ska snart rensa jordgubbslandet och plocka undan borta vid mitt växthus! Livet på "landet" eller ute i skärgården är fantastiskt ändå, jag vill verkligen inte klaga på detta!

Nu ska jag gå ut i skogen, ska ta med mig Balboa och se ifall vi hittar något kul till dagens bakverk! Tjingeling!


Mohombi - Bumpy ride, sönderspelad men älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0