En "badboy" som pluggar.. hett?

Visst att många tjejer faller för riktiga badboys, man blir kär och sårad om vart annat! Men jag har insett vad som verkligen är det hetaste occh det bästa? En riktig badboy med den mjukaste insida, jag har en vän som är fantastisk på detta vis och han kommer verkligen göra en tjej i denna värld lycklig en dag! Han festar, tränar mycket, är ännu mycket mer med sina polare och lever ett jävligt roligt liv med dem! Men när vi är hemma så pratar vi om allt annat än fester, vi pratar framtid, familjeliv, om matlagning, bak och hushållsarbete. Han sköter även skolan, hyfsat bra iallafall! Våra myskvällar är dom bästa, han lyssnar alltid på mina önskemål och är kramgo! Vem vill inte ha honom liksom? Han är en underbar kille, jag är så lycklig som lärt känna honom och hoppas verkligen att det finns fler som han!



Taylor Lautner - i´m in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0