God morgon sötisar!

Har ni sovit gott? Jag hoppar det i vilket fall! Nu är jag uppe och ska snart börja göra mig i ordning, väntar på duschen då mamma är på badrummet just nu och passar på att måla naglarna så länge.
Allting är jätte bra just nu, vännerna, en underbar pojkvän, ett fantastiskt jobb osv osv! Men en liten sak är det som rubbar på allt detta, dock är det privat och kan inte skriva på bloggen men har fallit in i en deprission av det. Jag ber på bara knän för att kunna må bättre och bli av med problemen, även fast allting känns hopplöst, som en groda utan ben, äckligt!

Idag så kommer jag jobba till klockan 19.10, så ni som försöker nå mig under dagen så kan jag meddela att det blir svårt, har två raster och kanske kollar på mobilen då! P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0