God morgon !

Just nu har jag tagit mig ur sängen, duschat och klätt på mig, nu saknas smink och frisyren. Men är ovanligt pigg idag, hur kommer det sig? Fast gud vilken tur jag har ändå som bara har sovit några få timmar i natt. Kommer väl ett bakslag ikväll men det kan jag överleva! ;)

Dagens schema!
- Åker med Lena och Linn till Hallstavik, söka jobb!
- Gå till banken för att fixa ett konto, samt sätta över pengar osv.
- Tar bussen med Linn (eventuellt ensam) in till Norrtälje, ta en fika och gå en sväng på stan.
- När Linn åkt vidare till Stockholm så ska jag fortsätta med mitt jobbsökandet!
Skönt att få allting gjort idag, äntligen!

Med en helt ny spellista på min Ipod så längtar jag verkligen tills bussresan hem så jag får vara i min egen och musikens värld! Saknar dig min pojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0