Har just klämt i mig en liten bit kladdkaka, och en STOR portion ångest!

Man måste ju prova när man har bakat? Godkänna? ..eller hur!

Totalt misslyckat bak, för mycket bakpulver? För stor smet? Jag vet inte riktigt vad som hände eftersom jag höftade rätt rejält när jag måttade upp! Slutade med att jag har en icke-kladdig kladdkaka och stor som en sockerkaka! FÖRSTA gången jag misslyckas med ett bak, känns.. skumt! HAHA! :D 

Fick iallafall provsmaka och där var det då inget fel, men känns som om det blir dubbla promenader ikväll, vilken ångest man får av att äta något gott! 

Viviere senza rimpianti - lev utan ånger, inskrivet över min rygg, förevigt.. men gäller att lära sig det också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0