Home sweet home!

För två timmar sedan så kom jag hem ifrån Stockholm, delat helgen tillsammans med underbara människor!

Fredag - Åker in till Stockholm med Linn, träffar Jz och sedan så åker vi till Bromma för att möta Walle! Lagar middag, gör oss i ordning och får reda på tidigare mysterium som nu när sanningen kom fram var rätt skrattretande! Sedan bar det av in till stan, tanken var att vara hos Jz, men hon tyckte vi var för många så vi begav oss till Humlegården för lite förkrök. Utgång på Viper, träffade Beatrice och Oskar, hur bra kväll som helst!

Lördag - Jag och Linn blir väckta hos Walle, och vi åker tidigt hem till Jz där vi äter onyttigt till frukost och sedan hänger hela dagen. Lagar middag tillsammans och sedan gör vi oss i ordning! Linn och Jz skulle festa, jag skulle möta upp Andreas eftersom han ville bjuda mig på bio.
Träffade honom strax efter lockan åtta på kvällen och möts av en varm famn och den första offentliga kyssen, hade älskat den känslan, eller jag gjorde det men tyvärr var den kortvarig!

Så vi gick och såg på "I rymden finns inga känslor..", en bra film, men väldigt olikt mot vad man hade tänkt sig. Jag blev förvånad men den var ändå bra! Se den!

På vägen till t-centralen så får jag mitt livs chock när sanningar avslöjas, detta gjorde ont och inte bara för mig! Kommer inte berätta om detta på bloggen då det är väldigt privat, men säger det att killen jag pratar om, han kan ha gjort misstag, men jag kan inte ogilla honom för det, jag ger honom en chans, och jag tror han förstod mig på riktigt den här gången!

Söndag - Vaknar klockan 09, somnar om, vaknar klockan 10... somnar om och vaknar klockan 13, hemska tanke! Vet att Andreas har ett hemskt morgonhumör så ville inte störa honom, men klockan 15 så gav jag upp. Man får inte ligga i sängen till middagstid, vi båda två skyndade oss upp efter en stund! Vi har ångest hela dagen, kollar på tv en stund men sedan dags att laga middag så vi åker ner till Tumba för att handla. På kvällen pysslar vi med hans läxor, eller det var en bild uppgift, så det passade nästan mig! Gick iallafall bra, och efter att denna dag försvann så hade vi en fantastisk kväll ihop och somnade i tid!

Måndag - Vaknar 06.30 och gör mig i ordning, vi går till bussen vid halv åtta och sedan skiljs vi åt vid Tumba station! Nu är jag hemma i Grisslehamn och ska snart gå hem till min käre vän Linn!

Puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0