Jag börjar förstå vad någon menar med att handling betyder mer än ord!

Han kommer hem till mig oplanerat (tar ca 3 timmar att åka), han kramar och gosar inför mina vänner och bekanta, han ber mig följa honom hem för att utnyttja tiden med varandra maximalt, stannar hemma från den viktiga skolan då han hellre är med mig.. men det finaste av allt, efter denna händelse kunde jag inte sluta le, helt omöjligt! Han följer mig till tåget när jag ska hem, vi kramar varanda hejdå och sen så vänder jag mig om när jag gått ombord för att se honom en sista gång, men ser istället att han vänt sig om och går ombord på tåget, sätter sig mitt emot mig och vill följa mig in till stan, han ville göra mig sällskap, så vi åker in och tar en fika tillsammans, sedan följer han mig ut till Tekniska högskolan, UNDERBAR kille!

T h i s  o n e  m a k e  m e  s m i l e ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0