Nackdel att bo på landet eller i skärgården? Nej varför skulle det vara?

Att åka buss, och pendla är våran vardag men det är ingenting att klaga på!

En lagom stor gräsplan för fotboll och andra sommaraktiviteter, dessutom försvann mitt växthus i denna bild, men 10 kvm odlingsyta inomhus och 20 kvm utanför är bara för mysigt. Glömde säga att denna villa inte är vår bostad, detta är vårt förråd!


Så gamla underbara minnen, jag vill vara ett litet barn igen då kärlek var så enkelt som en kram eller en klapp på huvudet.


Fram och baksida, ja man måste säga att vårat hus är omöjligt att få på bild då det inte finns en endaste vinkel där man kan ha en aning om hur det egentligen ser ut!


En röd liten stuga på 320 kvm, och jag älskar detta ställe!


Ingen sommar utan bad i poolen, verkligen INGEN sommar utan sol, vind och vatten!

Många tror att man är bonde på landet, men vill bara uppmana om hur fel det är!
Vissa är töntar, och andra raggare, finns många billiga slisk och äckel som bara går omkring i mjukiskläder och fy, ja det är bara motbjudande! Finns även vi vettiga människor som har det bättre än andra och lever så som vi gör, inte överdrivet och någonting. Jag älskar att bo här på sommaren, närheten till havet, alla vikar och naturen! Tacka vet jag städerna å vintrarna, men sommaren och nu på tidiga hösten så är det faktiskt fantastiskt fint här ute i skärgården!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är dom billiga slisken och äcklen?

2010-09-07 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0