Niohundranittiofyra! (lagg, detta är söndagsinlägget)

Igår hade vi en mysig filmkväll med massa godis och dipp, jag och syster började kvällen och vid 23 tiden gick jag för att möta Andreas som ville göra oss sällskap! Söt kille som åker från Tumba och till Norrtälje bara sådär, stor plus i kanten! När syster min hade gått och lagt sig så såg vi på Titanic, och tårarna sprutade, som vanligt.. den filmen vet verkligen hur man rör om bland mina känslor. Tur att min fantastiske vän fanns där med öppna famnar och höll om mig under hela filmen!


Måste bara berätta hur klantigt man kan packa ibland.. eller verkligen allt stämmer, fick med mig allt utom en endaste sak! PLATTÅNGEN! Någon som förstår en fulkrullig tjejs tankar just nu?
Som tur är har jag i princip fått användningsförbud på min gamla plattång då plattorna är så slitna, så måste ändå köpa ny! Och "råkar" ha pengar nu då mamma överraskkade mig igår genom att sätta in 1.300 kronor till ett busskort! Love her!

Så nu tänkte vi kolla på Hitta Nemo, sedan gör vi oss iordning, går ner till Subway och Åhlens sedan åker vi in mot Stockholm! P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0