Och så var det dags att bli sjuk igen, gillar det inte!

Har precis målat naglarna och sitter nu nerbäddad med en skål glass framför tvn, en underbar torsdagskväll va? Snart blir det till att se på Välkommen hem och innan dess nu så lever jag tillsammans med Allan och Charlie i two and a half men, världens bäste serie kanske?

Som jag skrev här ovan så har jag börjat dra på mig någonting som känns som en lätt förkylning, ont i halsen och i huvudet, dessutom ont i magen men det är av helt andra orsaker. Äntligen får man ligga i soffan utan att ha ångest och känna sig bekväm, nu måste jag faktiskt vila och snart ska jag bli frisk så jag kan hitta på en massa spännande saker igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0