Kan inte sova!

Visst är det hopplöst att bara ligga i sängen och snurra runt runt och runt.. man kommer ju ingenstans? Och allra helst så blir man ju inte heller tröttare! Jag tror jag har försökt med allt nu, jag har till och med hunnit uppdatera min mobil och rensat datorn på musik! Är det vad man brukar göra klockan 00.38 en torsdag? Förmodligen inte men vad ska man göra då?

Kikade runt i min dator och kom på två bilder som jag tog i veckan, den första påminnde mig om min gulliga mamma. Hon var och handlade häromdagen och kom hem med världens sötaste datamus till mig! Liten och rosa, precis som min dator! Perfekt och så söt! Tack mamma! ♥



Var ju inne i Stockholm i måndags, skulle köpa en väska inför helgen och kika på andra små mysiga saker! För ovanlighetens skull så hittade jag precis vad jag önskade, och var helnöjd med dagen! Bland annat så köpte jag denna sminkväska från Make Up Store, perfekt storlek och dessutom med världens snyggaste bokstav på, eller hur? Ringen är också bara för underbar, jag älskar den! Nästa inköp blir berlocker till mitt armband, har några favoriter! (Visst är det farligt att gå på stan när man har lite för lite pengar, jag märkte det i veckan.. ska bli kul att se hur jag klarar resten av månaden!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0