Hur kan du vara den här? .. drömmer jag?

Ligger på sängen och pratar i telefon,
ett stort leende på mina läppar och vet faktiskt
inte om det finns ord för att förklara
känslan inom mig just nu! Går det att beskriva
situationer av ett obeskrivligt leende? Nej?
Jag vet faktiskt inte ens vad jag skriver om just
nu, vet bara att jag vill skriva om denna
underbara människa som på så kort tid har
förändrat hela mitt liv! Du har fått mig att gå
ifrån en helt vanlig tjej till världens lyckligaste!

Önskar jag kunde få krama om dig nu, få berätta
hur bra du är, eller inte ens bra.. du är bäst!

Måndagen den 14:e februari så kommer jag få
träffa dig, kan det bli en av de bästa dagarna
i mitt liv! Finns ingenting som jag längtar efter
så mycket just nu som dig, bara få vara nära
dig och krama om dig så jätte jätte mycket!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0