Dags att flytta till Stockholm snart kanske?

Onsdag - I förrgår åkte jag in till stan för att klippa mig och lägga i ett antal slingor, jag måste ha världens bäste frisör! Jag har aldrig, verkligen aaaaldrig varit besviken när jag gått därifrån! Jenny är väl den frisören man letar efter, hon förstår precis vad ajg vill ha, och är duktig på allt hon gör! Lycklig som jag var så lämnade jag salongen med ett stort leende och ett nytt fint svall och begav mig mot tunnelbanan för att möta Linn, snurrade omkring lite innan vi bestämde oss för att åka in mot stan igen. Tog en kaffe och macka på Waynes innan vi gick omkring i lite butiker och till sist mötte Cristian, Linns pojkvän! 

Blev en väldigt bra dag för mig, hittade ett par underbara skor (dock för stora men får fylla dem på bästa möjliga vis, typ -hej, dubbla ilägg), sedan köpte jag myskläder, hoodies, mjukisar, linnen, stickat, bodys! You name it, lite av varje! 

Torsdag - Igår låg jag bara hemma, eller satt inne hos mormor och morfar och kelade med vovvarna, det var väl min dag i princip! Tack vare en fantastisk person så hade jag ett leende på mina läppar, även fast allt kanske inte var perfekt!  

Fredag/idag - Ligger på sängen, har precis börjar klä på mig och göra mig i ordning, iallafall lite grann! Ska försöka packa ihop en väska snart men vet inte riktigt hur det ska gå till? Det mest jobbiga som finns är ju att behöva släpa på två olika väskor, och jag får knappast plats i en? Ja om jag nu lyckas lösa detta problemet så ska jag iallafall åka in till Jz, tillbringa kvällen med henne och förhoppningsvis erövra nattklubben! Vilken? Ja det är en bra fråga! Vi hoppas på en bra kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0