Det blev en bra dag på jobbet!

Så fort man öppnade dörren till Åhlens så var det som om allt det onda i min kropp försvann! Helt otroligt, ilskan, sorgen, smärtan.. ALLT! Åhlens gör dig lycklig, så är det bara!

Nu när det är fredagskväll och allt, funderar på att unna mig något gott, så det får bli mixade frusna bär (hallon och jordgubbar) tillsammans med lite lite vaniljsocker! Sjuktligt gott, bättre än glass, jag lovar! Sitter även ute med föräldrarna och kollar på Lets dance, ovanligt att jag är här med dem men man kan väl passa på ibland! Familjemys när resten av syskonen är ute på andra håll!

Nymålade naglar och lite ansiktsvård har gjort min kväll, känner mig pigg och fräsch inför helgen!


Kommentarer
Postat av: frida

Vilket jobb var du tvungen att sluta på?

2011-01-15 @ 00:09:22
URL: http://Fridashome.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0