Felix och Erika räddade min kväll!

Trodde jag skulle få sitta kvar här inne och ruttna, men nejdå, visst finns det grymma människor som kan rädda en! Dom skulle ut med bilen och sladda omkring och så fick jag följa med! WONDERFUL! Jag gillar spänning, fart och utmaningar! Kanske blev lite väl mycket snurrar? Haha kom hem och var fortfarande yr och illamående!

Har suttit vid datorn en stund nu, där en del fantastiska människor förgyller min tid! Vad vore livet utan internet? Förmodligen värdelöst! Så får man väl inte säga men jag är evigt tacksam till alla dessa sociala nätverk! Vad vore man nu utan dom liksom? Kvällens favorit, Anton


Kommentarer
Postat av: Helena

Erika kommer alltid å räddar en!! :) Hon är sån underbar vän

2011-01-10 @ 20:14:52
URL: http://helenasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0