Har vi bett om mera snö?

Gårdagen blev helt okej, trevliga människor iallfall! ..och alla fantastiska människor ute i landet som gav mig det starkaste leendet av alla! Jag hade inga problem med att ringa eller smsa igår/inatt, har folk slutat att belasta nätet nu kanske?

Men för att komma till rubrikens innebörd! Snön bara rasar ner från himelen, när ska detta sluta? Jag och Erika körde ihjäl en bil igår pga detta, totalstopp i motorn då bilen blev dränkt! Varför i fan finns det plogbilar när dom ändå inte är ute på vägarna? Jag bara udrar liksom! Vaknade nu på morgonen och kollade ut på taket utanför mitt rum! WTF? Pappa skottade bort all snö därifrån i förrgår.. nu ser det ut såhär!



B e h ö v d e  v i  v e r k l i g e n   n å g r a   d e c i m e t e r   t i l l ?  

Snön får mig att längta upp till Dalarna dock, snöskoteråk, pulka och skidbacken, alltid någonting positivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0