Kista galleria med pappa!

Följer med pappa in till Stockholm för att lämna in seglet till båten på tvätt, sedan ska vi åka ut till Kista galleria för att kika lite! Pappa ska köpa någon kavaj tror jag och jag ska väl se om jag hittar några mysiga tröjor, men jag har redan fått ångest eftersom jag vet att jag har så fruktansvärt dåligt med pengar! Tveksamt om jag klarar mig hela månaden och vid nästa löning så får jag ingenting! Surt!

Direkt när jag kommer hem så ska jag skriva på mitt CV och börja lämna ut detta, behöver verkligen ett jobb och snart tar jag vad som helst! Vill ha det stadigare ekonomiskt och vill kunna påbörja mitt liv! Flytta till Göteborg kanske? *drömmer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0