Vaknar till en doft av aceton!

Igårkväll så tog jag bort lacket från naglarna, kände inte för att ha röda i längre än några timmar med andra ord! Men misslyckades med nagelacksborttagningen då jag tydligen droppade lite på täcket, jävlar vad starkt det luktar... imorse hade jag just den delen av täcket under näsan! Mums, eller kanske inte?

Otroligt speciell natt måste jag säga, kunde verkligen inte sova, berodde det på mitt mysiga sms-sällskap? Vid 03.30 tror jag att jag till slut var helt däckad, och blev väckt klockan 9 av min fina familj som dukat fram frukost!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan packa lite och efter det så ska jag göra mig i ordning för att åka till Stockholm, går så sjukt dåligt med bussar bara? Får åka via Hallstavik och därifrån går bussen 13.20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0