Mimii Linnea Hagstedt

Om möjligt kvinnan i mitt liv! Haha, jag vet att det låter så fel
men ni måste förstå mig, vad gör man utan en bäste vän?
Utan en tjej som alltid förstår dig? Alltid ställer upp för dig!
Hon som alltid finns där! Mimi Linnea Hagstedt, för mig är det du,
du är min ängel och du är så fruktansvärt saknad!
Att vi inte hann ses nu när du var hemma under lovet har gjort
ett djupt sår i mitt hjärta! Det är hemskt att tänka på tanken
att vi bara var några mil ifrån varandra men ändå sågs vi inte?
Hur är det möjligt att tillåta det? Fy!

Vi måste ordna upp resekassan nu, sedan ska du och jag bege oss till varmare breddgrader för att få lite (läs mycket) och dansa loss hela nättera! Min kärlek! ♥


Kommentarer
Postat av: Kvinnan i ditt liv ;) <3

Snutte gull snutt !!! Du är allt för söt för denna jord !! Att vi inte såg söög ! Men en hel vecka (minst) med dig i värmen håller humöret uppe och saknaden blir lättare med resan i bakhuvudet ! DU ÄR MIN UNDERBARA TJEJ OCH DE KOMMER DU ALLTID VARA MIN VACKRA UNDERBARA MARTINA FORSLUND !!!! Pengar måste vi få ihop om vi så ska gräva i jorden med våra bara händer ! ;D <3

2011-03-07 @ 16:55:03
URL: http://mimiihagstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0