Vad ska man hitta på idag?

Jag har precis vaknat, mina vänner sover fortfarande och just nu
hatar jag att vara morgonpigg! Varför vaknar man alltid tidigt, även
om man har varit uppe till kanske fyra på morgonen? Men iallafall
så känns allt så tråkigt just nu, vet inte vad jag ska göra idag, typ
vänta på att Moris ska åka hem sen får jag se när Martina och Robin
drar härifrån!

Känns som en dag där jag bara skulle vilja vara inne hos mormor och
morfar, kolla på Vasaloppet och baka semlor! Vore det inte mysigt?
Ska försöka förverkliga detta innan mamma och pappa kommer hem
ikväll igen, då är man tillbaka i vardagen igen!

Nä nu ska jag betala lite räkningar, alltid lika roligt! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0