Ett startskott..

Haft en kväll hemma framför tvn, J har gett mig ångest över att ja lagar för "onyttiga" desserter och liknande till honom så nu är det över. Nu ska han få äta kaninmat fram till resan i november och vi ska väl få börja kämpa för formen. Duger vi inte som vi är så måste vi göra någonting åt det, jag vet ärligt talat inte själv om jag trivs som den jag är eller om jag vill förbättra? Kluven? Ja tack!
Framtiden kommer bestå av grönsaker grönsaker och grönsaker, lite kött men inga mjölkprodukter eller såser, nej nej nej!
Nu ska jag krypa ner i sängen för att samla några timmars sömn inför morgondagen, en ny arbetsplats, spännande!
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0