Fantiserar om klänningen inför helgens fantastiska festlighet!

Min underbara vän Tira ska ha en fest hemma hos sig med temat "romantik" på lördag, föräldrarna är på semester och vi ska arrangera detta till en av de bästa festerna på länge. Jag är så oerhört laddad inför den här helgen, ser fram emot alla förberedelser och själva festen. Jag ska vara en VIP-babe och självklart måste man ha kläder som passar därefter, vad ska man ha på sig? Är sugen på en beige eller ljus/puderrosa klänning, kort men inte för sexig.

Tänk om man vore lika talangfull som självaste Tira, hon som syr sina egna klänningar, dom är så snygga! Själv skulle jag nog se ut som om jag kom direkt från trasdockornas värld om jag försökte mig på detta.
Ska hem till min ängel nu i veckan och man kanske kan passa på att åka in till Uppsala och kika, eller får det bli i Stockholm på torsdag kanske?
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0