Ishockeytjej?

Efter helgens vilda festande så åkte jag hem till lägenheten och sov några timmar, sen ringde älsklingen och väckte mig för att berätta att han hade en hockeymatch i Stockholm att dömma klockan 18. Så det var bara till att klä på sig och åka in till Norrtälje för att möta upp honom. Finns ingenting mer fantastiskt än att få vara i hans närhet, få hålla hans hand och se in i hans ögon. Det bästa med den här kvällen var nog bilresorna, och att få äta en otroligt!! romantisk middag med honom bestående av en macka från ica i ett stinkande omklädningsrum. Kanske inte vad jag väntat mig!? Jag kan inte påstå att jag gillar eller förstår mig på sporten ännu men jag tror att det kommer mer och mer, det känns så iallafall. Efter några timmar i ladan åkte vi hem, tröttna och utsvultna. Väl hemma blev det en kycklingsallad och sedan kröp vi ner i sängen tillsammans igen efter att första gången på 6 månader ha varit ifrån varandra en hel helg, han saknades vill jag lova.
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0