Laddar inför födelsedagskalas!

Imorgon fyller min lilla grabb 26 år, det ska vi egentligen inte fira så speciellt men vi bjuder hit lite folk på fika och då behöver vi ha det någelunda fint i lägenheten, så jag är uppe nåra timmar tidigare och städar innan jobbet. Jimmy sover fortfarande men skönast är det nog om jag får städa själv för jag är så pedantisk när det gäller min städning. Man får inte slarva!!! Jag kan bli tokig om man säger att man har städat men så har man bara dammsugit, inte okej!
Idag jobbar jag i butiken i Grisslehamn, så jag åker om en timme ungefär. Är helt underbart att vara uppe i tid, man kan njuta av livet och jag uppskattar verkligen den känslan som är på morgonen.
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0