Min första dag tillsammans med barnen.

Idag har jag vikarierat min första dag på dagiset i Grisslehamn, helt underbart arbete! Varför har jag inte tänkt på det här tidigare? Visserligen är jag helt slut nu, ögonlocken är så tunga och jag borde ha sovit för flera timmar sedan men blev till att äta middag hemma hos föräldrarna idag och sedan kom J's bekanta över på fika och för att visa upp sin lilla tjej. Så otroligt underbar hon var! Jag har fallit pladask för alla bebisar, så underbara! Behöver ha en riktig mardrömsupplevelse nu innan jag gillar dem för mycket och blir allt för sugen själv. Hjälp!
Har blivit dåligt med uppdateringar idag pga detta men jag ska inte låta det fortsätta, kanske imorgon också då jag ska jobba 8-16.30 och sedan åka hem till älsklingen Tira och förbereda festen!
Nu ska vi åka och tanka bilen som det sista vi gör för dagen, sedan kryper vi ner för att sova!
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0