Nu är det dags igen!

Har köpt en ny dator, äntligen en MacBook Air, så tänker nu lägga ner mycket tid på bloggen.
Finns så himla mycket att skriva här, allting är så förändrat i mitt liv, vart ska jag börja någonstans?
Just nu sitter jag ensam hemma i lägenheten och kollar på svenska hollwoodfruar, fåga mig inte varför men tv är inte min favorit sysselsättning så jag har väl den mest på för sällskapets skull. Jimmy är nämnligen och dömmer en hockey match i Gimo och kommer nog hem om ett par timmar. Vad ska man annars göra under tiden? Jag har jobbat hela helgen och orkar verkligen inte städa just nu, tar sådanna viktiga saker imorgon, idag är det ändå en söndag. Ska fortsätta med att sitta här i soffan och bara göra ingenting, och fixa nya ideér till bloggen såklart!
Kommer bli många inlägg framöver, har så mycket jag vill skriva om men vill inte ha ett kladdigt inlägg så istället blir det många små.
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0