Powerwalk och städning!

Har precis satt mig i soffan för att varva ner med lite lunch, en stor smoothie med banan, jordgubbar, hallon, passion, mango, m.m. MUMS!!

Direkt när jag vaknade imorse vid 10 tiden så bestämde jag mig för att trotsa det regninga tråkiga vädret och ta en uppfriskande promenad. Valde att gå naturstigen, har hört mycket om den men hade aldrig gått där så nu vet jag hur mysig den är och hur många gånger den kommer bli min start på morgonen.
När jag kom hem blev det en härlig dusch och sedan så började städandet, och nu känns det sådär underbart att vara i ett rent hem igen, även om det egentligen aldrig är smutsigt men både jag och J är pedantiska av oss och det räcker med att jag inte städat på ett par dagar så kan jag få panik över hur "stökigt" det är och då måste jag göra någonting åt det. Nu är allt fantastiskt och jag ska faktiskt lägga mig på soffan i ett par timmar och kolla på vänner, känner mig så värd detta!
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0