Täby centrum!

Vad fan är det för fel på människor som inte vet hur man parkerar? De kan inte ens respektera varandra, jag har snart haft körkort i två år men kan ändå inte förstå hur korkade vi människor är?
Nej men för att komma till saken, idag har jag en läkartid här, har verkligen velat dra mig ur men tack vare styrkan jag fått av mina nära och kära så tog jag mig hit, men hjälp av fantastiska Tira som ville följa med!
Var ju ändå inte så farligt och det gick väldigt fort, och nu måste jag säga att jag träffat den bästa läkaren någonsin, kommer aldrig mera vilja gå till någon annan sådär vimsig, korkad eller rent ut sagt trög läkare, man har träffat på så himla många typer! Efter detta tog vi ett varv inne i köpcentrat och gjorde av med lite pengar, kan inte säga vad då det blev inköp av lite presenter! Åkte vidare till Uppsala och gränby för att köpa allt inför festen, dricka, kläder, snacks, tillbehör, mycket behövs det men perfekt kommer det också bli! ♥
Trött i fötterna efter denna dag, men lätt värt det !
P U S S & K R A M !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0